28 czerwca 2020

'Til you made it seem so easy

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był i w sumie dalej jest bardzo gorący.

Za dużo dzisiaj nie robiłam, tylko z rana byłam na wyborach. Teraz znając już przybliżony wynik jakoś bardzo mnie on nie ucieszył. Ale też tego się spodziewałam. A co do drugiej tury, to już wiem na kogo oddam swój głos, zresztą tak jak miałam pierwotnie w planach.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, chyba że jeszcze poczytam trochę książki.
grafika drink, beach, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.