27 czerwca 2020

Always thought I was hard to love

Hej,
Sobota.

Dziś taka przyjemna, luźniejsza sobota, bo wszystko co związane ze sprzątaniem, zrobiłam wczoraj i po prostu dziękuję sobie z przeszłości. Tym bardziej, że dzisiaj jest naprawdę gorąco.

Wczorajsza burza długo nie pozwoliła mi zasnąć, tak że aż zasłoniłam okna żaluzjami, a praktycznie nigdy tego nie robię. 

Już zrobiłam swój trening na dziś, a specjalnie tak szybko, bo prawdopodobnie wieczorem wychodzę ze znajomymi, gdzie to jeszcze nic pewnego. A przy tym naprawdę dużo zależy od pogody. Oby znowu nie było takiej burzy jak wczoraj.

Może jeszcze pomaluję paznokcie, bo już od dwóch tygodni o tym myślę.
Grafika użytkownika @Kranli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.