22 czerwca 2020

The future and the old me

Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień zaczęłam dosyć mocno i wcześnie, bo już po siódmej byłam na nogach. A to wszystko dlatego, że z rana jechałam do fryzjera, w sumie to ja tam akurat byłam tylko dodatkiem, ale podcięcie końcówek zaliczyłam.

Później w samo południe miałam egzamin z inwestowania, który zdałam na ponad dziewięćdziesiąt punktów na sto, więc akurat o ten przedmiot mogę być spokojna. Tak to wiem jeszcze że mam dobry plus z makroekonomii, a co do reszty nadal nie mam wyników. Wszystko się zobaczy.

Popołudniem zrobiłam sobie wcześniejszy trening, a potem już tylko oglądałam Dirty Dancing po raz kolejny i na chwilę byłam na dworze.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać, chyba że jeszcze trochę posiedzę i może coś zobaczę.
Grafika użytkownika ✧・゚:Cruella:・゚✧

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.