11 czerwca 2020

You tell me that I'm complicated

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień skupiał się przede wszystkim na uczeniu się na jutrzejszy egzamin z makroekonomii. No w międzyczasie zrobiłam coś przy obiedzie i miałam dobrą kawę. Ale w głowie tylko podatki, bezrobocie i polityki gospodarowania państw.

Popołudniem zrobiłam sobie świetny trening i nawet całkiem podobało mi się to, że wygospodarowałam na niego czas dosyć wcześnie jak na mnie, bo zazwyczaj ćwiczę około dwudziestej czy nawet później.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać, bo jutro muszę wstać o ósmej. A przynajmniej taki mam plan.
grafika sea, sky, and beach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.