4 czerwca 2020

I know I said we were friends

Hej,
Czwartek.

Bardzo dobry dzień. Miałam sporo czasu dla siebie i dla gotowania.

Popołudniu jakiś czas byłam na podwórku, później jeszcze poćwiczyłam i w sumie to tyle. Chyba że wspomnę o stalkowaniu znajomych, bo to już większa zabawa.

Obecnie pozostało mi się umyć i iść spać, bo jutro dosyć długi dzień na studiach. Zresztą zobaczę jak tam będzie. Liczę na to, że jak na jedne z ostatnich zajęć to może będzie przyjemniej. W poniedziałek na pewno tak dobrze bawić się nie będę ze względu na dwa zaliczenia.
grafika coffee and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.