19 czerwca 2020

Than spend a single peaceful night

Hej,
Piątek.

Za dużo dziś się nie działo. Jak na razie.

Z rana byłam jeszcze w dwóch sklepach, potem pokręciłam się w kuchni, a czas sam mijał.

Już teraz pomału się zbieram, bo za jakieś pół godziny będzie po mnie koleżanka. Z racji, że pogoda dzisiaj nie za bardzo dopisuje, to nie pojedziemy nad zalew. A pewnie przejdziemy się do jakiegoś klubu i posiedzimy przy piwie. Dziś i tak nie chcę przesadzać, bo jutro sobota, a w te dni najwięcej robię. Wrócę pewnie późno, ale mam nadzieję, że w bardzo dobrym humorze.
grafika black, golden, and noir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.