27 stycznia 2017

And I'll take the kids to school

Hej,
Piątek.
Dokładnie za pół roku będę już pełnoletnia.

Ostatni dzień moich ferii. Wszystko się kiedyś kończy. Jakoś nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły, przyzwyczaiłam się do wstawania około dziewiątej - dziesiątej, do nie ruszania zeszytów i książek, do późnego chodzenia spać, do całkowitego oddawania się serialowi, książce i znajomym, do robienia tego co chcę, kiedy chcę.

Poniedziałek powita mnie dosyć gwałtownie, obudzenie się po szóstej i spędzenie osiem godzin w szkole raczej do najbardziej przyjemnych rzeczy nie należą. No cóż i tak będę musiała to przeżyć.

_______________________________________________

Skończyłam czytać Austin Wright - Zwierzęta nocy

" Pewnego dnia wiodąca dostatnie, ale niezbyt szczęśliwe życie Susan Morrow otrzymuje przesyłkę od byłego męża, Edwarda, którego porzuciła dwadzieścia lat wcześniej. Edward przesyła jej manuskrypt swojej powieści z prośbą, by oceniła jej wartość. Susan z rosnącym zainteresowaniem, a potem niepokojem pochłania historię profesora matematyki Tony’ego Hastingsa i jego rodziny, których uporządkowane życie niespodziewanie i katastrofalnie zbacza z ustalonego kursu. Im dłużej Susan czyta i im głębiej poznaje tę dramatyczną historię, tym bardziej zaczyna rozpamiętywać własną przeszłość, zmuszona zmierzyć się z tym, co przez lata wyparła, i nazwać lęki, które pozostawały uśpione. Życie fikcyjne i życie prawdziwe splatają się w najmniej oczekiwany sposób…"

Szczerze mówiąc ta książka jakoś za bardzo nie przypadła mi do gustu. Nawet do końca nie wiem czy dobrze zrozumiałam przesłanie. Przeczytanie tej opowieści zajęło mi naprawdę sporo czasu. Na razie nie polecam tej książki jakoś szczególnie, zobaczę film i wtedy może dobitnie zrozumiem tę historię i będę w stanie powiedzieć coś więcej. Nie polubiłam żadnej postaci, zdarzenia były przewidywalne, a zachowania głównych bohaterów często po prostu idiotyczne.
__________________________________

Aktualnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i zobaczyć kolejny odcinek Pamiętników wampirów, filmu raczej dzisiaj nie będę zaczynać, może jedynie wybiorę następną książkę.
Znalezione obrazy dla zapytania zwierzęta nocy książka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.