24 stycznia 2017

I'll wake you up with some breakfast in bed

Hej,
Wtorek.

Wczorajsza nocka jak najbardziej się udała. Mimo wszystko dawno nie byłam w takim miejscu gdzie naprawdę trudno było z normalnym internetem, moim jeszcze gorzej, a z zasięgiem też był kłopot. Na tę jedną noc to nic, ale normalne funkcjonowanie, życie tam patrząc na aspekty łączności to nie było by zbyt proste.
No cóż, ważne że wczoraj było fajnie i mamy z czego się pośmiać.

Dzisiaj znowu piszę tak szybko bo naprawdę jestem niewyspana, już teraz wnioskuję, że wieczorem na pewno nie chciałoby mi się wchodzić tutaj. Mam nadzieję, że zasnę jakoś szybciej dziś i 'nadrobię' ten czas bez snu.

Nic szczególnego już nie będę robić, po prostu posiedzę, odpocznę, zobaczę przynajmniej jeden odcinek Pamiętników wampirów i może nawet pomyśle nad zrobieniem sobie kartek do uczenia się z ekonomii, bo to nadal na mnie czeka i prędzej czy później będę musiała ruszyć te tematy.
grafika bed, coffee, and laptop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.