19 stycznia 2017

I know I needed you

Hej,
Czwartek.

Kilka dni temu wspominałam o tym, że chciałabym wstawać szybciej i zrobić coś do szkoły, no cóż. Jak na razie jeszcze mi się to nie udało. Może w następnym tygodniu. Ale przynajmniej dzisiaj zrobiłam ciasto z dodatkiem kokosu i zaczęłam czytać Zwierzęta nocy, poza tym standardowo zobaczyłam dwa odcinki Pamiętników wampirów.

Dzisiaj także wychodzi kontynuacja How to Get Away with Murder. Więc jutro prawdopodobnie zobaczę ten nowy odcinek. Szczerze jestem ciekawa jak dalej będzie wyjaśniona obecnie zaistniała sprawa. Nie chcę pisać tutaj spojlerów, więc też kończę ten temat. Powiem tylko tyle, że Sposób na morderstwo to kolejny ważny uwagi serial.

Obecnie już się umyłam, łóżko rozłożyłam, jeszcze poczekam aż wyschną mi włosy, zobaczę jeden odcinek Pamiętników wampirów i pójdę spać, bo pewnie już będzie późno.
grafika fruit, food, and healthy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.