31 maja 2017

Goodbye May!

Hej,
Środa.
Ostatni dzień maja.

Dzisiaj w sumie było fajnie, chociaż do szkoły chodzę tylko z uwagi na kontakty społeczne, a katar nie dawał mi spokoju, kaszel zresztą też.

Jutro w sumie idę tylko posiedzieć sobie na rynku, a potem na pierwsze jazdy, trochę się stresuję, ale przecież nie od razu Rzym zbudowano.

Zaczęłam nowy serial Chasing life, ale jak na razie widziałam tylko jeden odcinek, zobaczymy z czasem czy spodoba mi się i powiem o nim coś więcej, powiedzieć na pewno powiem. Ale co do moich odczuć to się po prostu zobaczy z czasem.

A mówiłam sobie, że pójdę szybciej spać, no cóż znowu około północy, przykre ale prawdziwe.
No nic, myję się, pakuję i idę spać.

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.