8 maja 2017

I hope you can understand

Hej,
Poniedziałek.
Mój ostatni wolny dzień.

W sumie to był dosyć fajny dzień, zrobiłam mniej więcej to co chciałam i musiałam. Aktualnie czuję się spełniona, ale i zarazem tak dziwnie, nie chcę jutro iść do tej szkoły i siedzieć tam bez większego sensu siedem godzin. No cóż taka prawda.

Obecnie już się umyłam, łóżko rozłożyłam i na jutro jestem spakowana, jeszcze tylko poczekam aż podeschną mi włosy i będę mogła iść spać, ale zanim to, to jeszcze muszę nauczyć się na niemiecki i może uda mi się chociaż zacząć następny odcinek serialu.

Wszystko co dobre, szybko się kończy.
grafika dog, fashion, and model

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.