13 maja 2017

See all of my kind­ness

Hej,
Sobota.

W sumie dzisiejszy dzień był przyjemny, nie zrobiłam niczego do szkoły, ale to nawet dobrze, przynajmniej miałam trochę oddechu po ostatnich dniach, które były strasznie stresujące i wymagające. 

Ogólnie tak jak zawsze co tydzień dosyć długo spałam. Jak wstałam to zjadłam śniadanie i po chwili zaczęłam robić ciasto, później sprzątałam, odkurzałam i zajmowałam się głównie porządkiem. Siedziałam w domu, byłam na podwórku, a po południu u wujków.

Obecnie już znowu po dziesiątej, za jakiś czas pójdę spłukać maskę do włosów, umyć się i rozłożyć łóżko. Potem chciałabym dokończyć odcinek This Is Us. A co później to się zobaczy, wszystko zależy od tego co będę chciała robić i ile będę miała na to czasu. Mimo wszystko miło by było się wyspać.
grafika food, fruit, and healthy food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.