23 maja 2017

We can get high, oh nah, nah, nah

Hej,
Wtorek.

W sumie dzisiejszy dzień nie był tyle długi i męczący fizycznie, jak właśnie psychicznie. Ogólnie bieżący czas jest strasznie stresujący i obarczający. Trzydziestego czerwca po skończeniu roku szkolnego i napisaniu egzaminu głęboko odetchnę, potem już tylko pozostanie mi prawo jazdy, nauka, testy i ostatecznie egzamin. Ale nie będę miała wszystkiego na raz. I jak mam mieć czas na wszystko, odpoczywać, wysypiać się i myśleć o przyszłości.

Obecnie już się umyłam, łóżko rozłożyłam, spakowałam się i oglądam film Krwawe igrzyska, nie oglądałam go od początku, dlatego chciałabym zobaczyć go kiedyś ponownie, żeby złożyć sobie tę historię w jedną całość.

A za chwilę pewnie położę się, może przeczytam coś z książki na prawo jazdy i pójdę spać.
grafika girl, summer, and beach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.