30 maja 2017

Tell me what you're thinkin'

Hej,
Wtorek.

Skończyłam pierwszy sezon Doctor Foster

"Doktor Gemma Foster wiedzie szczęśliwe życie żony i matki. Pewnego dnia odnajduje długi blond włos na płaszczu swojego męża Simona. Sytuacja zasiewa w Gemmie ziarno niepewności co do wierności małżonka. Mimo zapewnień Simona o uczciwości Gemma postanawia na własną rękę poznać prawdę. Gdy jej podejrzenia okazują się słuszne, obmyśla zemstę."

Ten serial jest serio krótki, jak na razie ma tylko jeden sezon, a w nim pięć odcinków. Mimo wszystko warto go zobaczyć. Już teraz czekam na drugi sezon, który już jest zapowiedziany. Przedtem chyba nie oglądałam serialu skupionego na głównie na zdradzie, jak dla mnie fajna jest taka odmiana.

I już mogę myśleć o następnym serialu, który wkrótce zacznę.

Już jestem umówiona z moim instruktorem na pierwsze jazdy, trochę się stresuję, a z drugiej strony jestem ciekawa jak to będzie. Z wykładami było ponownie, a tu już tydzień temu je skończyłam. Ani się obejrzę, a już skończę i jazdy. Mam nadzieję, że to będzie fajnie spędzony czas, który zapamiętam pozytywnie do końca życia.

Obecnie już rozłożyłam łóżko, umyłam się, spakowałam. Za chwilę pójdę spać, bo jutro wstaję po szóstej, bo chcę iść na przypomnienie przed egzaminem. A w domu prawdopodobnie będę dopiero po siedemnastej. Świetnie się to zapowiada.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.