25 maja 2017

Let me be your friend, baby let me in

Hej,
Czwartek.

I następny dzień kiedy po prostu ginę ze zmęczenia i wymagań jakie muszę spełniać.
Po prostu czekam, aż jutro będę już na półmetku z kolegą i będę mogła odetchnąć.

Co robiłam? Ciasto głównie na jutro, byłam w sklepie, robiłam testy z prawa jazdy, zobaczyłam odcinek Pretty Little Liars.
Obecnie już się umyłam, rozłożyłam łóżko, spakowałam się, mniej więcej zrobiłam zadania, jedynie pozostało mi zrobić test z pracowni, a potem w wielkim skrócie przeczytać (przejrzeć) Łagodną Dostojewskiego. A jutro znowu wstaję po szóstej. Świetnie. Za to jeszcze zwalniam się z ostatniej lekcji, szybko zbieram i przyjedzie po mnie ten kolega. Po przyjeździe do restauracji dopiero będę mogła być spokojniejsza.
grafika food, fruit, and strawberry

2 komentarze:

  1. Jak to dobrze, że mój szkolny obowiązek dobiegł końca :) Nie mogłam znieść dłużej tego, jak funkcjonuje LO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wybrałam technikum, chociaż tak czy inaczej szkoła średnia jest męcząca. :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.