20 maja 2017

Lookin' like you need it

Hej,
Sobota.

Dzisiaj udało mi się spać o wiele dłużej niż ostatnio, bo aż do jedenastej, można powiedzieć, że 'odespałam' ostatnie noce i dnie. Tak jak zawsze w soboty zajęłam się sprzątaniem, odkurzaniem i ogólnie porządkiem.

Poza tym zobaczyłam kilka odcinków serialu This Is Us, wychodzi na to, że najwyżej za kilka dni skończę pierwszy sezon i będę na bieżąco czekała na następne odcinki. Czyli prawdopodobnie znajdę sobie nowy serial, za niedługo pogubię się z tym kiedy będą wychodziły następne sezony i odcinki, bo oglądam ich już dosyć sporo.

Obecnie pozostało mi umyć się, rozłożyć łóżko, dopić herbatę i zrobić test z prawa jazdy, bo dawno takowego nie robiłam.

Następny tydzień nie wygląda za dobrze, jutro będę miała kilka rzeczy do zrobienia, poza tym chciałabym też wyjść na dwór bądź spacer, ale co do tego to się zobaczy dokładnie jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.