1 maja 2017

Hello May!

Hej,
Pierwszy dzień maja.
Poniedziałek.

Dzisiejszy dzień był fajny, nie wiem kiedy ostatnio w poniedziałek spałam do jedenastej. Miałam czas tylko dla siebie, nie przejmowałam się niczym, oglądałam serial, dokończyłam film i siedziałam na dworze.

Skończyłam oglądać Kto tam?

"Żonaty mężczyzna spotyka dwie piękne młode dziewczyny, które zmieniają jego życie w prawdziwy koszmar."

O tym filmie wspomniała mi moja koleżanka. 
Jednym podstawowym pytaniem jest czy żona głównego bohatera ostatecznie poznała całą prawdę, zgaduję że tak i szczerze mówiąc chciałabym widzieć jej reakcję. Ogólnie rzecz biorąc nie polecam tego filmu, jakoś specjalnie mi się nie spodobał. Nie ma w nim nic szczególnego, po prostu sama nie rozumiałam istoty tego filmu. Zobaczyłam, ale nigdy więcej go nie ruszę.

Byłam na spacerze, wróciłam do domu, umyłam się i obecnie za jakiś czas pójdę spać. Jutro za to będę musiała iść doładować ekartę na autobus, a popołudniu pójdę na pierwszy wykład na prawo jazdy.
grafika may, flowers, and spring

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.