4 maja 2017

Won­de­ring where I’ve been

Hej,
Czwartek.

Byłam dzisiaj w gimnazjum z kilkoma osobami ze starej klasy, najwięcej rozmawialiśmy z naszą wychowawczynią, podowiadywaliśmy się wszystkich nowych plotek.

Później byłam na trzecim wykładzie z prawa jazdy, wróciłam do domu i tak jakoś zleciał mi czas. Szczerze mówiąc dużo bardziej wolę chodzić na wykłady niżeli bym miała mieć je przez internet. Jak dla mnie stacjonarna wersja jest dużo lepsza, przynajmniej w tym wypadku.

Obecnie pozostało mi już tylko rozłożyć łóżko, umyć się, zrobić test z prawa jazdy i przeczytam kolejny rozdział książki. Co później to się zobaczy, bo jutro akurat na jutro nie mam żadnych większych planów, więc też będę mogła dłużej spać, w końcu to moje ostatnie dni wolnego. 
grafika cat, book, and animal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.