18 maja 2017

I just wanna know you

Hej,
Czwartek.

Powrót do domu z wycieczki. Już po południu wyjeżdżaliśmy z Krakowa. Było fajnie, jednakże w domu zawsze najlepiej.

Tak od dłuższego czasu zastanawiam się czy pójdę w przyszłości na studia czy też nie przystąpię do tego etapu wykształcenia. W zeszłym roku jak byliśmy we Wrocławiu też o tym myślałam, miasto to strasznie mi się spodobało, jednakże jest dosyć daleko od mojego obecnego miejsca zamieszkania.

Co do Krakowa to nie wiem, jest to również piękne miasto, ale trudno byłoby mi podjąć jakąkolwiek decyzję już teraz, po prostu cieszę się, że mam jeszcze trzecią klasę na zastanowienie się nad swoją przyszłością. 

Jeszcze jutro więcej powiem o całej wycieczce, co mi się podobało i jak ogólnie było. Dziś myślę tylko o śnie, bo ostatnie noce raczej nie służyły mi do snu, ale tak jest zawsze.
grafika love, couple, and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.