14 maja 2017

I can see you hurtin'

Hej,
Niedziela.

Kolejny tydzień dobiega końca.

Co tam dzisiaj robiłam, dosyć szybko wstałam, oglądałam seriale - nadrabiałam odcinki, zajmowałam się kotami, ruszałam autem i tym razem powiedziałabym, że wychodziło mi to prawie idealnie. Aż po prostu nie mogę się doczekać jazd z prawa jazdy z instruktorem. Mam nadzieję, że dostanę jakiegoś fajnego równego gościa, z którym będę mogła sobie pożartować, ale który też nauczy mnie dobrze prowadzić - nie tylko pod egzamin, ale i pod życie (najważniejszy egzamin).

Już znowu po dziesiątej, za chwilę pójdę się umyć, spakuję się na jutro, posiedzę trochę i pójdę spać, bo jutro znowu wstaję po szóstej, liczę na to, że tym razem nie zaśpię. A poza tym po południu będę musiała spakować się na następne trzy dni, bo jadę na wycieczkę do Krakowa.
grafika makeup, beauty, and eyeshadow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.