29 maja 2017

Give it to me all, oh, nah, nah, nah

Hej,
Poniedziałek.
Zaczynamy nowy tydzień.

Zdałam wewnętrzny egzamin z prawa jazdy!
Przy pierwszym podejściu, może to nic takiego, ale jednak jestem strasznie zadowolona. Nawet nie tyle się stresowałam ile wszystkie emocje wypłynęły na mnie po zaliczeniu. Skoro już tyle odczuwałam przy wewnętrznym, to co będzie przy egzaminach państwowych czy też zawodowych.

Dziś już dałam sobie spokój z zaliczaniem egzaminów, po prostu odetchnęłam. Obecnie pozostało mi umówić się z moim instruktorem na pierwsze jazdy, a co dalej to się zobaczy. Jak na razie to cieszę się i zarazem trochę boję.

Dopiero co rozłożyłam łóżko, za chwilę pójdę się umyć, spakuję się na jutro, zadzwonię w sprawie tych jazd, posiedzę trochę i pójdę spać. Ostatnio dużo lepiej mi się wstaje i funkcjonuje przy szybszym chodzeniu spać. Chociaż dziś obudziłam się po czwartej dlatego, że nie mogłam oddychać przez katar.
grafika girl, hair, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.