9 maja 2017

If I go to jail toni­ght

Hej,
Wtorek.
Pierwszy dzień w szkole po powrocie.
W sumie to nie było aż tak źle, na niektórych lekcjach tylko siedziałam, opłacalnie byłoby przyjść tylko na zawodowe. No cóż, ale taka prawda. Ostatecznie mogę być w szkole, ale tylko z uwagi na kontakty ze znajomymi. Jednakże miło spało się do dziesiątej w czasie tej przerwy.

Nie robiłam dzisiaj za dużo, zobaczyłam dwa odcinki serialu, byłam w sklepie, a za chwilę spakuję się na jutro, zrobię to co muszę, rozłożę łóżko i pójdę się umyć, a co później będę robić to się zobaczy.

Nie mam za bardzo o czym pisać, bo nic takiego szczególnego się nie działo, najnowszą taką wiadomością było to, że prawdopodobnie pójdę z kolegą na jego półmetek. Ogólnie rzecz biorąc jest spokojnie.
grafika chanel, fashion, and bag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.