5 stycznia 2018

All it takes is that one look at you and I run right back to you

Hej,
Piątek.

Cztery dni w szkole, a jak dla mnie to wystarczająco w tym tygodniu.

Tak czy inaczej moim największym zapytaniem było to co działo się z parkingiem przy szkołach. Bo w ostatnich dniach praktycznie zajmowałam ostatnie miejsca, tak że musiałam ich szukać, a zazwyczaj miałam swoje typowe miejsce zaraz przy samym wyjściu, co szczerze mówiąc podobało mi się.

Byłam na dworze, przeszłam się, dopóki nie zaczęło padać, wtedy dosyć szybko wróciłam do domu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, posiedzieć trochę z racji tego że jest piątkowy wieczór i iść spać.
grafika beautiful, it, and cold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.