16 stycznia 2018

And I want you so bad, but I'll be fine

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był dosyć wkurzający, zwłaszcza w szkole. A to głównie dlatego, że cały czas miałam świadomość marnotrawienia czasu, a dodatkowo podwójne lekcje nie pomagały. No cóż, ale po szkole przynajmniej było lepiej.

Obecnie dopiero co nauczyłam się (a przynajmniej tak myślę) wiersza na jutro na zaliczenie z polskiego, żeby mieć całkowicie czystą czwórkę, aktualnie brakują mi cztery setne - co jest po prostu śmieszne, ale dobrze, pokażę że umiem.

Teraz pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro, pouczyć coś, posiedzieć jeszcze trochę i będę mogła iść spać, bo snu ciągle mi mało. Czekam na to, że w ferie się wyśpię.
Grafika użytkownika inspiration

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.