9 stycznia 2018

You're the drug that I'm addicted to, and I want you so bad

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień w szkole uważam za zmarnowany, praktycznie przesiedzieliśmy osiem godzin. No ciekawie, nie powiem. W ostatnim czasie coraz bardziej nie widzę sensu w siedzeniu tam tych wszystkich lekcji.

Jedynie byłam pytana z polskiego i obecnie chyba wyjdę na czystą czwórkę na semestr. W sumie to lubię odpowiadać ustnie, gdy przynajmniej coś wiem z danego tematu, bo na prawdę jak dla mnie wystarczy trochę skojarzeń, dużo opisów i praktycznie samo wodolejstwo.

Obecnie pozostało mi zrobić coś na jutro, spakować się, umyć się, posiedzieć trochę i będę mogła iść spać. W ostatnim czasie strasznie brakuje mi snu, a dodatkowo jutro mam na godzinę później.
grafika kendall jenner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.