2 stycznia 2018

What's the trick? I wish I knew

Hej.
Wtorek.

Pierwszy dzień w szkole wcale nie był aż taki zły, jedynie było strasznie zimno. Ale z drugiej strony uświadomiłam sobie dlaczego lubię tych idiotów, którzy czasami strasznie mnie wkurzają. Tak, że niekiedy mam ochotę zostawić ich jak najdalej, ale jak już się z nimi spotkam to wiem, dlaczego tego nie zrobię.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, pouczyć się na niemiecki, posiedzieć trochę, napisać coś do mojego zeszytu i iść spać, bo jutro kolejny dzień w szkole.
grafika january, new year, and quotes

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za nowy rok❤
    Też było mi w szkole zimno (jak zawsze)
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zazwyczaj jest normalnie, ale teraz długi czas nie ogrzewali budynku i to dlatego. ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.