23 stycznia 2018

I feel like I'm sinking

Hej,
Wtorek.

Nie przepadam za wtorkami w szkole głównie z powodu ciężkich i nudnych podwójnych lekcji oraz na końcu tych zupełnie niepotrzebnych. No cóż, jestem myśli, że jeszcze tylko trzy dni i mam ferie. 

Dopiero co zrobiłam coś na jutrzejszy obiad, umyłam włosy zrobiłam jakieś zadania i spakowałam się. Poza tym byłam jeszcze na spacerze i praktycznie cały czas miałam co robić w domu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i pouczyć. Fajnie by było, gdybym znalazła chociaż trochę czasu dla siebie i serialu, ale coś w to wątpię, ale może jednak, może jakoś sprężę się ze wszystkim i mi się uda przynajmniej dokończyć odcinek, który wczoraj zaczęłam.
grafika drink, tumblr, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.