26 stycznia 2018

When I think I got it reality sinks in

Hej,
Piątek.

Dzisiaj rozpoczynam ferie zimowe. Mam dwa tygodnie 'wolnego'. Co to będzie oznaczało w praktyce to dopiero zobaczę. Chcę serio odpocząć i fizycznie i psychicznie. Mam serdecznie dość niektórych powtarzających się schematów, a najgorsze że nie mogę nic z tym zrobić. Ale tak jak wspomniałam, chcę żeby było dobrze.

Zapomniałam jeszcze wczoraj wspomnieć, że umówiłam się na wizytę do fryzjera na środek lutego. Pójdę obciąć włosy i oddać je na fundację. Mam nadzieję, że nie odwidzi mi się i że będę wyglądała naprawdę świetnie w krótkich włosach.

Obecnie dopiero co skończyłam piec, umyłam się, więc teraz jeszcze trochę posiedzę i za jakiś czas zbiorę się i pójdę spać. Bo mimo tego, że jutro sobota i tak mam dużo do zrobienia i nastawiam budzik na ósmą.
grafika love, couple, and boy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.