12 stycznia 2018

When it don't work out for the better

Hej,
Piątek.
I znowu weekend.

W szkole w sumie było tak jak zazwyczaj, dosyć nudno, jedynie powstała jedna większa sprawa, które obecnie będzie hitem przez jakiś czas. Ale tego tematu na dziś mi wystarczy.

Popołudniu/wieczorem byłam ze znajomymi na dworze, a właściwie w knajpie. Posiedzieliśmy z piwem, zamówiliśmy pizzę i ogólnie było dosyć śmiesznie i fajnie. Po prostu tęskniłam za takimi spotkaniami. A w ostatnim czasie mało takich okazji się zdarzało.

Obecnie już wróciłam do domu. Za chwilę umyję się i pójdę spać, bo znowu jest już prawie pierwsza.
grafika interior, home, and room

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.