3 stycznia 2018

I'm so done with thinking through all the things I could've been

Hej,
Środa.

W szkole praktycznie nic nie robiłam, ale jednak było całkiem okej. Tak jak już to kilkakrotnie mówiłam do szkoły chodzę tylko z uwagi na towarzystwo, inaczej raczej mało by się tam pokazywałam. Bo w domu czy gdziekolwiek indziej też mogę przesiedzieć kilka godzin dziennie.

W nocy zasnęłam dopiero po pierwszej. Myślałam sobie tylko coś w stylu - jak mam ułożyć sobie życie, skoro nie umiem nawet ułożyć się dobrze w łóżku.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i iść spać, z nadzieją że nie będę znowu się tak przewracać z boku na bok.
grafika food, chocolate, and drink

2 komentarze:

  1. Też potrafię przesiedzieć w domu kilka godzin
    A ta sytuacja z nocy-mam tak samo czasami
    My Blog

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.