29 stycznia 2018

'Cause I got a list of mistakes

Hej,
Poniedziałek.

Pierwszy dzień moich ferii.

Jakoś wyjątkowy i szczególny ten dzień nie był. Taki normalny, wstałam po dziewiątej, umyłam włosy, zobaczyłam odcinek serialu HTGAWM, zrobiłam obiad, poprasowałam, byłam na szybko w sklepie, widziałam przy okazji koleżankę, jednak nie udało mi się z nią spotkać, no cóż.

Jutro z rana też pójdę do jednego sklepu, dokończę obiad, może poprasuję i chciałabym też zrobić jakieś ciasto, ale to raczej dopiero w okolicy popołudnia albo też wieczoru. Chyba że po prostu zrobię je kiedy indziej. Tego do końca nie wiem.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, zebrać i iść spać. Bo jutro nowy dzień.
Grafika użytkownika b l x x m i n g

4 komentarze:

  1. moje ferie wyglądają tak: budze sie, jem, przychodzi chlopak i oglądamy seriale na netflix xD
    https://angelika-malinowska.blogspot.com/2018/01/troche-lata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie tak źle, byle wam się tak podoba, to najważniejsze ;)

      Usuń
  2. ja na feriach śpię i gotuję obiady ;) wróciłam do bloga po długiej przewie , więc zapraszam mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.