31 stycznia 2018

Goodbye January

Hej,
Środa.
Ostatni dzień stycznia.
Trzeci dzień moich ferii.
Ciekawe kiedy skończę pisać te wyliczenia dni. Pewnie jak zostanie ich już bardzo mało do końca mojego wolnego albo po prosty gdy się zgubię w rachubie.

Robiłam w sumie to co w ostatnich dniach, takie typowe przedpołudnie. Jedynie że wstałam trochę później.

Dzisiaj piszę znacznie szybciej niż zazwyczaj, a to dlatego, że popołudnie zazwyczaj mam dosyć zajęta, a dziś dodatkowo idziemy do domu kolegi, bo mamy dokładnie trzy powody, a poza tym jest jeszcze czwarty bo już jakiś czas się nie widzieliśmy razem.

grafika cake, chocolate, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.