19 stycznia 2018

Oh, I tried staying cold, but you take it personal

Hej,
Piątek.

A właściwie to już sobota, ale to nie istotne.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był taki zły. W szkole jakoś przesiedziałam te kilka godzin, a potem już miałam swoje upragnione wolne. Jutro śpię dłużej niż do w pół do siódmej. Chociaż dziś akurat lekko mi się zaspało, co najbardziej przytrafia mi się w piątki. To chyba dlatego, że mam już dość tego całego tygodnia szkoły i najchętniej przespałabym cały dzień. Czyli tak jak wspominałam mam za mało snu. No cóż, ale wszystko trzeba zrobić.

Przynajmniej udało mi się dzisiaj zobaczyć nowy odcinek Riverdale i dwa pierwsze This is Us. Po takiej przerwie przynajmniej wiem dlaczego tak lubię te seriale.

Obecnie już się umyłam, za chwilę będę musiała wysuszyć włosy czego osobiście nie lubię i ostatecznie pójdę spać.
grafika car, luxury, and black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.