6 stycznia 2018

You cross that line and it's time to say F you

Hej,
Sobota.
Święto.

Chociaż w sumie dla mnie to raczej był taki zwykły dzień, plusem byłby wolny dzień w tygodniu, ale to nie tym razem.

Sprzątałam, gotowałam, byłam na dworze, upiekłam muffiny i małą babkę - które nie chwaląc się wyszły mi świetnie, aż chcę jutrzejszy dzień, aby ich spróbować. Do pieczenia też muszę mieć dobry dzień, bo dziś aż sama chciałam coś upiec. Zresztą do niczego nie lubię się zmuszać czy też być zmuszana.

Obecnie już się umyłam, czekam aż wyschną mi włosy, poza tym myślę, żeby zacząć drugi sezon This is Us, bo jeszcze ten mi został, a potem chyba będę z wszystkimi serialami na bieżąco. W sumie to chyba wolę oglądać serial sezonami, ale z drugiej strony to fajne uczucie czekać na odcinki.
Grafika użytkownika 헬가

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.