7 stycznia 2018

What's the point in saying that when you know how I'll react?

Hej.
Niedziela.

Siódmy dzień roku, siódmy dzień miesiąca i siódmy dzień tygodnia.

W sumie dzisiejszy dzień nie był taki zły, a wręcz przeciwnie dobry. Dosyć się wyspałam, zrobiłam coś do obiadu na dziś, siedziałam z kawą i moim wczorajszym ciastem, rozebrałam choinkę, przygotowałam mniej więcej coś na jutrzejszy obiad i spojrzałam na to, co potrzebowalibyśmy ze sklepu, trochę się tego w ostatnim czasie uzbierało.

Obecnie dopiero co się umyłam. za chwilę spakuję się na jutro i zrobię jedno zadanie, zmyję paznokcie i może trochę posiedzę, bo chciałabym zacząć chociaż jeden odcinek serialu.
grafika black and white, artistic photography, and dark colors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.