24 stycznia 2018

I feel like I'm reaching

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był taki zły, jedynie wymagający i dosyć stresujący, po szkole już było znacznie lepiej. Tym bardziej, że cały czas żyję z myślą, że już w piątek rozpoczynam ferie.

Poza tym od dziś mam opiekacz w domu, więc w najbliższym czasie będę jadła podpieczony chleb. Szczerze długi czas oglądałam sandwiche, więc w końcu mam swój.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się na jutro, umyć się, posiedzieć trochę i iść spać. Ostatnio większość moich dni wygląda podobnie, co do snu - jestem niewyspana i najchętniej wstawałabym dopiero gdzieś w okolicy dziewiątej. Mam nadzieję, że w ferie uda mi się spać więcej.
grafika puppy, animal, and dog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.