8 stycznia 2018

You think you can just take it back, but shit just don't work like that

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj strasznie nie chciało mi się wstawać, a to głównie dlatego, że znowu nie umiałam zasnąć. Ale w ciągu dnia byłam dosyć żywa, natomiast reszta mojej klasy potrzebowała trzech godzin, żeby jakoś się zebrać do tego gdzie są i co robią. A zresztą i tak nic praktycznie nie robimy. A przynajmniej ja większość czasu sobie siedzę i rozmawiam.

Po południu byłam w kilku sklepach, zrobiłam coś na jutrzejszy obiad, a wieczorem byłam jeszcze na dworze.

Obecnie dopiero co się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy, zrobię zadanie z działalności, może pouczę się na matematykę i chyba pójdę spać.
grafika beauty, color, and girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.