20 stycznia 2018

All these firing shots and making ground

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był dobry.
Po prostu chciało mi się wszystkiego. Mało kiedy mam dni, w których wstaję o ósmej z radością, w których chce mi się sprzątać, chce mi się gotować, chce mi się upiec ciasto, chce mi się przejechać, chce mi się do samego końca, do samej nocy.

I tak też wyglądał cały mój dzień.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, użyć balsamu i iść spać, bo mimo wszystko jestem dosyć zmęczona. No cóż cały dzień na pełnych obrotach mnie wykorzystał.
Grafika użytkownika sündos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.