15 stycznia 2018

I'll be fine, I'll be fine

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiejszy dzień nie był aż taki zły. Byłam w szkole, potem jeszcze w lokalu, gdzie planujemy z koleżanką organizować 3/4 metek naszej klasy. Jak na razie wszystko wygląda po naszej myśli, może być że całkiem dobrze wyjdzie nam planowanie tej imprezy. Przynajmniej taką mam nadzieję, a zwłaszcza na to, że osoby z klasy będą otwarcie mówić jeśli coś będzie źle, a często z nimi jest zupełnie przeciwnie. Zobaczymy.

Obecnie dopiero co umyłam włosy, za chwilę spakuję się na jutro i może coś zrobię, potem już tylko umyję się, posiedzę trochę i będę mogła iść spać. Bo dzisiaj cały dzień ziewałam. 
grafika coffee, drink, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.