1 lipca 2018

Hello July!

Hej,
Niedziela.

Pierwszy dzień lipca.

Skończyłam pierwszy sezon Grace and Frankie.

Ten serial to mój hit. Po prostu zabawny, ale i wzruszający i poruszający. Cieszę się, że jest obecnie dostępnych pięć sezonów, dzięki czemu jeszcze długo będę spędzać czas z Grace i Frankie.

Skończyłam pierwszy sezon 3%.

Ten serial za to jak dla mnie jest wystarczająco dziwny. Cały proces, jego przebieg, kandydaci, a przede wszystkim osoby, które odpadły i większość społeczeństwa poza wyspą. Ale zobaczę drugi sezon, bo to, że jest to dziwny serial nie sprawia, że nie jest interesujący.

Mundial nadal mnie zaskakuje. Niemcy odpadły, Argentyna odpadła, Portugalia odpadła, Hiszpania odpadła. Większość drużyn o których sądziłabym, że wyjdą daleko już nie ma. Jeszcze została mi Brazylia na jutro. Dobrze, że chociaż Urugwaj został.

Obecnie pozostało mi już tylko zobaczyć do końca mecz Chorwacji i Danii, umyć się i może coś poczytać. Potem już tylko spać.
Grafika użytkownika Silion Keila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.