26 maja 2020

and keep it to myself?

Hej,
Wtorek.

Dzień Matki.
Wszystkim matkom z mojej strony życzę dużo zdrowia, cierpliwości, spokoju ducha i radości z codziennego życia.

Dzisiejszy dzień był dobry, spędziłam dobry czas na zajęciach z włoskiego, potem trochę nudniej było na angielskim. I już było po trzynastej, potem już tylko zajęłam się smażeniem przy obiedzie, bo tylko to zostało do zrobienia.

Poza tym miałam moją kawę z karmelowym sosem i moją roladę biszkoptową ze śmietaną. Wyszła tak samo dobrze jak zeszłym razem. I jeszcze zostało jej trochę na jutrzejszy dzień.

Obecnie już poćwiczyłam, teraz co chwilę robię inne treningi z youtubem i najwyżej jeśli któryś mi nie przypadnie do gustu to już więcej go nie robię. Teraz już się umyłam, teraz jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu przy przepisywaniu wykładu i pójdę spać. Jutro chciałabym wstać trochę wcześniej, bo mam też więcej planów.
grafika quotes, mom, and forever

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.