7 maja 2020

Her body close to me

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był dobry i dosyć luźny, nie miałam żadnych wykładów, ale za to przepisałam wczorajszy z inwestowania. Na ten tydzień to jeszcze został mi jutrzejszy dzień i trzy zajęcia pod rząd i zadania z angielskiego do niedzieli.

Wieczorem jeszcze poćwiczyłam, a potem miałam idealną kolację z tostami z awokado i pomidorem. A później nową herbatę pina coladę, a do tego jeszcze mango. Tak chcę żyć, bo i wiem że to zdrowe dla mnie to przy tym tak przyjemne.

Teraz już skończyłam rumianek z karmelem, umyję się i pójdę spać, bo piątki zazwyczaj są dosyć wymagające.
grafika stockholm, summer, and pinacolada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.