1 maja 2020

Hello May!

Hej,
Piątek.

Pierwszy maja.

Dzisiejszy dzień był jakiś taki dziwny i strasznie denerwujący albo to ja za szybko reagowałam. Liczę na to, że taki "humorek" to tylko jeden wybryk i jutro wrócę do normalnej wersji siebie. Kiedy już wszystko posprzątam, zrobię ciasto i będę miała czas dla siebie i treningu.

A dziś za dużo nie robiłam, przepisałam wykład z inwestowania, zrobiłam pomidorową i placki ziemniaczane na obiad. A później zrobiłam wszystkie zadania z angielskiego, dobre dwie godziny nad tym spędziłam i nie chcę tego już nigdy więcej widzieć.

Wieczorem jeszcze sobie poćwiczyłam dla rozładowania energii, złości. A obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro sobota, więc dosyć intensywny dzień.
Transparent Unpredictable Clipart - Hello May Png Transparent, Png ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.