25 maja 2020

What do I lose if I don't choose

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Kolejny deszczowy dzień, chociaż czasami świeciło też słońce. Nic nadzwyczajnego się dziś nie działo. Wstałam, miałam śniadanie przy wykładzie. A później już tylko zrobiłam leniwe na obiad i znowu moją ubijaną kawę.

Popołudniem jeszcze byłam w sklepie i potem zrobiłam roladę biszkoptową ze śmietaną na jutrzejsze święto. Mam nadzieję, że wyszła tak dobrze jak ostatnim razem, zresztą wszystko się okaże jutro.

Obecnie już poćwiczyłam, za jakiś czas umyję się i pójdę spać. Jutro będzie ciekawy dzień.
Grafika użytkownika - 𝐍𝐚𝐭𝐚𝐬𝐚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.