22 maja 2020

I understand if you hate me

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dobry i słoneczny.

Z rana zajęłam się zajęciami, w międzyczasie umyłam włosy. Ostatecznie skończyłam zajęcia po trzynastej, zrobiłam coś przy obiedzie i wróciłam do finansów. Po piętnastej miałam wszystko gotowe.

Popołudniu jeszcze byłam taksówką, a po powrocie zrobiłam świetną kolację. Chciałam coś innego niż zazwyczaj i dlatego skończyłam na jajkach na miękko.

Obecnie skończyłam oglądać Scream 3, zrobiłam trening i za chwilę pójdę się myć i spać. Akurat w soboty zazwyczaj wstaje o ósmej i mam dużo czasu na wszystko. Jutro wszystko zależy od tego co do końca będę robić i kiedy się wyrobię, to może jeszcze wyjdę na dwór. Oczywiście jak będę miała siły i chęci.
grafika adventure, view, and simply life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.