29 maja 2020

Lies, telling you that I'm alright tonight

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dobry, dosyć słoneczny 

Popołudniem zaproponowałam koleżankom wyjście na rower, ostatecznie z jedną wyszłyśmy, a do trzeciej trafiłyśmy. Tak czy inaczej trochę tego roweru było i naprawdę się z tego cieszę. Muszę kiedyś wyjść sama pojeździć i może znaleźć jakieś nowe drogi.

Obecnie już trochę czasu minęło od kiedy wróciłam, zjadłam coś i w sumie tak leżałam pod kocem oglądając Krzyk. Za chwilę umyję się i pójdę spać, bo jutro pracowita sobota.
grafika beautiful, photography, and classy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.