19 maja 2020

Come here and sit next to me

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był parny i bardzo ciepły.

Z rana miałam zajęcia z języków, w końcu jakiś tydzień bez kolokwium. Nie było źle, w międzyczasie pomalowałam sobie paznokcie u stóp i kontynuowałam przepisywanie wykładu z inwestowania. Ostatecznie w końcu z nim skończyłam. Już czekam na to, że jutro dostanę następne materiały.

Obecnie już się umyłam i za chwilę idę spać. Jutro mam trochę planów, a przy tym jeszcze projekt do zrobienia.
grafika comida, postre, and delicioso

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.