8 maja 2020

Can't look in her eyes

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dosyć wymagający, ale przy tym dobry. Dosyć sprawnie skończyłam zajęcia, potem jeszcze zadania, tak że obecnie jestem wolna, na dwa dni i to też nie do końca. Ale zawsze coś. I zawsze mnie na głowie.

Wieczorem poćwiczyłam przy filmie "Krzyk" i chyba pierwszy raz w życiu widziałam go w całości i naprawdę uwielbiam filmy, które powstawały w 90 latach. Fajnie oglądać filmy starsze od siebie. Chociaż cała moda, wygląd wnętrz i ludzi dopiero później przychodziły do nas, kiedy już byłam mała.

Potem ulubiony tost z drugą połówką awokado i pomidorem i dobra herbata, a nawet dwie. Teraz już się umyłam i pozostało mi już tylko iść spać. Jutro sobota, więc będzie co robić.
Billy Loomis Scream GIF - BillyLoomis Scream BloodyHands GIFs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.