13 maja 2020

I look in the mirror and all I see

Hej,
Środa.

Dzisiejsze kolokwium z rana poszło dobrze, odpowiedzi miałam poprawne więc też wynik powinien być bardzo zadowalający. Na razie poczekam i zobaczę ostateczną ocenę.

W ciągu dnia zrobiłam bardzo dobry obiad z piekarnika, czyli tak w jaki sposób lubię najbardziej. A w tym jeszcze moje pieczone ziemniaczki. Moim zdaniem ludzie naprawdę nie doceniają ziemniaków i ich potencjału.

Obecnie już się umyłam, za chwilę kończę herbatę i idę spać. Jutro myślę wstać dosyć wcześnie, bo fajnie było mieć cały dzień dla siebie. Ale nie o siódmej jak dziś.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.