18 maja 2020

I'd go insane

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był przede wszystkim ciepły i słoneczny, na takie dnie czekałam. A teraz zapowiada się na to, że będzie coraz lepsza pogoda.

Skończyłam szósty sezon How to Get Away with Murderer

Był to finałowy sezon i po prostu jestem pod ogromnym wrażeniem tego serialu. Z tego co pamiętam, to któryś ze środkowych sezonu nie podobał mi się jakoś bardzo, ale patrząc na całokształt jest to świetny serial. Przed wszystkim podobał mi się ten powrót do pierwszego odcinka. Nie zdradzając za dużo, twórcy potrafią zadziwić, trzymać w napięciu i wyprowadzić w pole. Ale co najważniejsze na końcu wszystko się wyjaśniło i zamknęło.

Obecnie jestem po krótkim treningu, dopiero co wyszłam spod prysznica i za jakiś czas pójdę spać. Dalej nie skończyłam przepisywać wykładu z inwestowania, czternaście stron to jednak trochę dużo. A mimo wszystko wolałabym to mieć na widoku, jako wzrokowiec tak mi po prostu łatwiej.
How To Get Away With Murder' Season 6, Episode 5 Preview: What ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.